Dag Taylors, hallo Cowans - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van Miriam Schuit - WaarBenJij.nu Dag Taylors, hallo Cowans - Reisverslag uit Balgowlah, Australië van Miriam Schuit - WaarBenJij.nu

Dag Taylors, hallo Cowans

Blijf op de hoogte en volg Miriam

27 Oktober 2014 | Australië, Balgowlah

Twee weken geleden kreeg ik te horen dat de Taylors geen au-pair meer nodig hadden. De vader van het gezin hoeft de komende tijd niet meer te reizen voor werk en is daarom vaker thuis. Dat was wel even schrikken om te horen. Gelukkig kon ik een dag na dat nieuws bij de familie Cowan in North Balgowlah langskomen voor een interview. Hier zit ik inmiddels twee weken. Het gezin bestaat uit moeder Orla, partner Matthew, Erin (12), Allana (9) en Rory (5). Om de week zijn de kinderen bij hun vader en heb ik extra lang weekend. Heerlijk om dan tot rust te komen, want deze kinderen kunnen er wat van.. een groot deel van de tijd ben ik bezig met het zorgen dat ze elkaar niks aandoen. Het is dan ook een gewetensvraag of het au-pair zijn wel mijn ding is.

Door de verhuizing naar North Balgowlah zit ik vlakbij Manly, de plek waar ik mijn reis begon. Ik heb al een hoop leuke mensen ontmoet met wie ik de weekenden doorbreng. Lekker de hele dag op het strand liggen en 's avonds een drankje doen. Afgelopen vrijdag ben ik naar het Luna park geweest. Dit is een pretpark aan het water met een prachtig uitzicht. Dit uitzicht was helemaal mooi vanuit het reuzenrad! Gisteren ben ik naar het Italian Festival geweest. Dit was een festival met allemaal kraampjes waar je kleren, speelgoed en eten kon kopen. Een heel gezellige sfeer en leuk om te hebben gezien.

De komende week opzoek naar een nieuw bijbaantje, want werken bij Gelatissimo Watson Bay is helaas te ver weg. Daarnaast heb ik contact met een hockeyclub in de buurt en ik hoop snel te kunnen gaan hockeyen! Ik hou jullie op de hoogte!

  • 27 Oktober 2014 - 14:31

    Liesbeth Nijhuis:

    Hallo Miriam,

    Leuk weer een schrijven van jou te ontvangen .Ook wel heel fijn dat je weer een goed adres hebt gevonden want het is wel spannend geweest, denk ik. Natuurlijk ook lekker dat je af en toe een lang weekend voor je zelf hebt en kan genieten van de omgeving en het mooie weer.
    Ik wens je een goede tijd en veel succes,

    groetjes Liesbeth

  • 27 Oktober 2014 - 20:29

    Bernd:

    Hoi Miriam,
    Fijn dat je weer een leuk adres/gezin hebt gevonden!
    En je hebt weer tijd voor een bijbaan?
    Ben benieuwd naar je hockeyavontuur.
    Liefs,
    Bernd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Balgowlah

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2015

De laatste weken

06 Februari 2015

Een deel van de oostkust

03 Januari 2015

Kerst & NYE

24 December 2014

Een kijkje in Sydney

14 November 2014

Mijn werkweek als au-pair
Miriam

Actief sinds 16 Aug. 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 8399

Voorgaande reizen:

09 September 2014 - 26 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: